Wednesday, April 21, 2010

Angående vad och glömda kamerabatterier!




Eller ska jag säga "ihågkomna kamerabatterier"? För idag äntligen kom jag ihåg att ta med det laddade kamerabatteriet. Sen satte jag i det i kameran och kom ihåg att fota EN av dagens tre gaddningar (den ser ni här)... Alltid nåt :) Jag ska bli bättre på att fota ofta! Fota ALLT! :) För annars tror ni väl att jag inte har något alls att göra här. När det i själva verket är fullsmockat till mitten av juni ungefär...




Imorrn är det min tur igen. Ska fixa lite på mitt ben! Hos http://vildaart.com/ givetvis (som vanligt;) Har en yta på ca 10x10 cm som ska fyllas upp med nåt färgglatt. Tankarna har gått från lotusblomma, till en ros, till tre små fåglar och nu till något oldschooligt! Något oldschooligt vill jag ha! Så får det bli! Imorrn! På benet (precis under knävecket - aj aj)! Ni kanske får se VAD (i dubbel bemärkelse;) om jag fotar å bloggar imorrn... Spännande... ;)




No comments:

Post a Comment