Monday, September 6, 2010

Typisk måndag... eller?

Jag fick lite extra ledigt idag, då första kunden bokade av. Jag hade såklart kunnat ringa in någon annan lycklig som kunde fått tiden istället. Men fantomsmärtor i "tanden som inte längre finns", samt jobb med hemsida, blogg etc fick mig att stanna hemma och varva jobb med vila. Har skickat fem mail med bilder och info till min webb-kille. Stackars honom när han ser dem ;) Blir gott att få fixat lite på hemsidan iaf. Även om det är bloggen jag försöker satsa mest på skadar det inte att uppdatera sin gamla hemsida ibland...

Nog om det. Jag har äntligen köpt den där kameran jag ville ha. Och massa tuffa objektiv! Underbart med nya leksaker. Självklart har jag med den överallt och provar massa kul inställningar, leker med skärpedjup osv... Jag bjuder er här därför på "onödiga bilder del 1" ;) Kommer kanske till och med bli ett inlägg med bilder från helgens kräftkalas (med viss censur isf ;)



 Typisk fjortisbild!


Hunken! Vi har skickat in papper om ägarbyte nu,
så nu är det bestämt att han ska stanna! :)


Hunken igen...


...å så husse!


No comments:

Post a Comment