Wednesday, September 1, 2010

Inspiration...

Har tagit ledigt fram till kl tre idag. Opererade ut en visdomstand igår och nu ser jag ut som en hamster - fast bara på ena kinden. Blev utskrattad av min sambo imorse när han såg mig. Sen såg jag mig själv i spegeln och skrattade jag med. Men jag får inte skratta för mycket bara, då gör det ont.

Tar tillfället i akt att sitta vid datorn och samla inspiration för min backpiece. ÄNTLIGEN har jag ett par sittningar hos Vilda att se fram emot. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot flera HELDAGAR i hennes studio... Aj aj...

Bästa stället för inspiration på det japanska temat är givetvis, som alltid:

www.yellowblaze.net

Shige såklart, Yellow Blaze Tattoo

Min backpiece blir någon slags blandning dock... av Japanese, realistic, fantasy, etc etc.... :) Jag längtar!











Ska verkligen försöka komma ihåg kameran idag - eller kanske köpa en ny kamera... Jag har varit för dålig på att bildblogga det senaste! 

No comments:

Post a Comment