Friday, October 1, 2010

Kakan!

Detta inlägg tillägnar jag Kakan - min bil alltså (för er som inte visste det;) Ikväll när vi åkte hem var vi med om något halvläskigt jag och Kakan - vi krockade nästan med en älg! Den var jättefin älgen. Stora horn och blank päls. Som tur var hade jag reaktionsförmåga nog att stanna i tid! Tack Kakan för att du har bra bromsar!

Något annat som hänt denna veckan var att en av mina kunder - Johan -  berättade att han hittat min studio tack vare att han kört bakom mig och Kakan (hoppas jag inte körde som en kärring/biltjuv). Kakan är ju strajpad med webbadress och logga etc. Underbart med uppmärksamma bilister och underbart när reklamen funkar! Tack Kakan för att du är min rullande reklampelare!

När jag ändå nämner Johan kanske jag ska passa på att blogga tatueringen han gjorde oxå, detta är ju trots allt en tattoo-blogg och inte en "förklara-sin-kärlek-till-sin-bil-blogg".


En annan som förklarar sin kärlek (fast till sin dotter och inte till sin bil) är alltså Johan. Här har vi ett bra exempel på hur man kan göra en barnnamnstatuering lite roligare. Tassavtryck och hjärta med namnet i! Klockrent!

No comments:

Post a Comment