Thursday, August 19, 2010

Glada färger!




I förrgår var min kollegas norska kusin i studion och tatuerade sig. Färgglada fåglar och blommor blev det. Just nu sitter jag hemma vid datorn och har precis beställt nya färger. Ett helt kit med Eternal ink! Femtio stycken nya, snygga färger! Jag längtar tills de kommer! :)
     Har även passat på att fylla upp lite med vantar, nålar etc. Kommer kännas skönt att komma tillbax på måndag med nya friska tag och massa nytt material att packa upp i studion! Ett armstöd har jag också köpt! Sparar förhoppningsvis min rygg, så att jag orkar jobba några år till ;) Bästa hade dock vart om jag kom igång att träna ordentligt... EFTER semestern ska jag ta tag i det ;)

Jaha, nu ska jag snart gå ut i garaget och måla mdf-skivor till våra fönstersmygar. Här hemma i huset går det också lite framåt ;)







No comments:

Post a Comment