Wednesday, May 5, 2010

Sicken dag!




Jag önskar att jag hade såna här dagar oftare. Med enda undantaget att jag skulle vilja komma ifrån jobbet lite tidigare än kl nio på kvällen ;) Få kunder! Stora projekt! Effektivt arbete! :) Inget små-duttande och inga långa raster (långa raster har jag väl ALDRIG iofs;)




Insåg alltför sent idag att jag inte hade något minneskort i min kamera (och att kameran inte har ngt internminne) Därför blir'e inga bilder på Magnus fina sleeve som jag äntligen kommit igång att jobba på idag. Ett projekt vi pratat om länge och som jag skissat på ett bra tag nu. Äntligen fick jag sätta nålen i honom igen ;) Det blir japansk stil med tiger, blommor etc. Jag återkommer med bilder.




Sen kom "mina snickarj-vlar" på besök. Fortsatte på Eriks porträtt över mage/revben, samt började bygga ihop det med hans backpiece. Tyvärr var han lite för mesig (förlåt Erik men jag har iaf förvarnat dig att jag skulle hänga ut dig som en mes på bloggen) så jag fick inte färglägga blommorna :( Fortsättning följer.... På Kahnbergs arm byggde jag på en gammal gaddning med fina Göteborgs-motiv som han faktiskt ritat själv! Duktig du Kahnberg! Alltid kul att ha er här (ännu roligare när ni snickrat klart mitt badrum, ha ha;)




No comments:

Post a Comment