Sunday, February 28, 2010

En liten summering av helgen!

Vår lokala "lanthandel" här hemma brann ner tidigare i veckan. Sällan har mina ögon skådat så mycket blåljus här ute. Det är tur för oss att vi har Brobacka Kaffestuga på lagom avstånd. Idag behövde jag nämligen en rejäl frukost!

Fredagarna brukar vara ganska lugna för min del, eftersom jag oftast jobbar lördagar. Så även denna helg. Hade faktiskt planer på att träna efter jobbet i fredags, men det visade sig att "alla" gym tydligen stänger tidigare på fredagar. Varför?

Go dag på jobbet i lördags. Jag fortsatte på Johan's backpiece (som jag påbörjat en vecka tidigare). På kvällen var vi bjudna på 40-årskalas (Grattis igen Ulf och tack för att vi fick komma;) Go buffé och trevligt sällskap!
Och jag som inte är så van att festa har varit lite sliten idag (därav behovet av "Brobacka's lyx-macka" + våffla till efterrätt;) Sen har jag faktiskt tränat: 20 min trampmaskin + 40 min på löpbandet! Sen bastu och go middag = ny människa! :)

Vi ses i studion imorrn!

No comments:

Post a Comment